Hemma, gud vad skönt!

Nu har jag äntligen slutat jobbet, jobbade över igen men det ska bli så skönt när pengarna kommer sen! Idag är jag på riktigt bra humör även om jag är trött! Nu ska jag och älsklingen lyxa till det med lite hämtmat orkar inte laga så jag har valt torgrillenmat idag :D I morgon ska vi till Göteborg direkt efter jobbet ska bli skönt att vara borta över nyår då det kommer hända en speciell grej. :P Men det är hemligt tills då! Hoppas verkligen vi hinner till Sälen på Fredag kan bli lite tight med Göteborg och sen direkt till Sälen men Sandra och Pettan är där så vi tänkte joina dem på lite snowboad och så, det skulle vara så kul :D

Måste bara säga att jag har världens bästa vänner love you all!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0