Juldagen

Har varit dålig på uppdatering men på juldagen firade vi fortfarande julafton eftersom vi är två stycken med två skilda familjer så blir det en del besök lite överallt sen träffade jag underbara Sabrina en stund som hjälpte mig att locka håret. På kvällen bar det av till Sandra och Pettan där vi hade en supertrevlig kväll med TP och Singstar, jag hade inga planer på att gå ut tidigt och komma in på mastis senare var tydligen en omöjlighet och stå ute och frysa i timmar ville jag slippa så kvällen blev superbra hemma hos dom ändå! 

Nu är Julfirandet över och jag kan lova att jag är less på julmat tur att det är ett år kvar till nästa rond! Tack alla för att ni gjort min Jul till den en utav dem bästa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0