Julen är snart här!

Idag har jag och älsklingen köpt oss en gran som vi gjort så fin. :D Självklart skulle missarna Alice och Lewis vara med och busa vid granen. Just det om jag inte talat om det så har vi skaffat en till liten kattunge. Lewis är nu 4 månader och Alice är bara 2 så hon är gör liten. Vi tyckte att Lewis var så ensam om dagarna när vi är på jobbet så därför skaffade vi Alice. Vi kunde inte hålla oss häller för hon är så söt en blanding mellan Birma, Perser och Norsk Skogskatt. Så hon passar utmärkt ihop med Lewis som är Norsk skogskatt, perser och ragdoll! Självklart kommer jag lägga upp bilder på mina älsklingar men det orkar jag inte nu :D Sen är det lite roligt att Sandra och Pettan skaffat en liten misse också Alice syster som ser nästan likadan ut! =) Nu ska jag sova! Take Care!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså har ni skaffat en till kisse! Gud vad roligt, längtar tills man får se bild eller kanske irl?! :D



Jaa gumman, tiden har verkligen rusat iväg, tycker också de kändes som igår jag satt där med en klump i halsen & vräkte ur mig: " VAD SKA JAG GÖRS NU?!"

Herregud, vilken chock de va ändå.. tog ju lång tid att fatta att de verkligen va på riktigt också.. usch, en riktig hemsk dag på ett sätt när jag tänker tillbaka, men nu känns de ju bra!!



Tess, jag har inte haft pengar på telefonen!

Så ringde du från din pojkvänns mobil, såg jag när jag kollade vad de va för missat samtal jag hade.. :S Fattade itne att de va du & kunde sen inte ringa upp..

VA längesen vi sågs nu så en fika på söndag skulle sitta fint faktiskt! :D Om jag inte är på BB och föder barn då ;)



HAha, oj, nu skrev jag en hel uppsatts i din blogg här, kanske inte riktigt de som är meningen med dessa "kommentarer"..



Miss you!

//Elin

2008-12-18 @ 00:55:42
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men, har ni skaffat en liten till(till mig i julklapp:-)? Lägg ut bilder nu!!!!!

2008-12-18 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0