Last night!

Idag fick jag äntligen sova ut! Så nu känner jag mig ganska pigg men det gjorde jag inte igår morse. Kom hem mitt i natten och blev väckt av telefonen som ringde och det var pappa som ville hälsa på tidigt när jag var lite bakis men det gick bra ändå och sen fick jag ju träffa min lilla syster en liten sväng iaf senare blev det en pizza på Pizza house med daniel, nicole och emil sen hockey hos passa Fbk-Frölunda och sen åkte vi med nickan och emil på bio i Karlstad! Vi såg filmen Australia och den var superduperbra. Jag kan lova att jag tjöt lite här och var men det var jag inte ensam om. Filmen var ju nästan 3 timmar lång och de kunde ha kortat ner filmen lite för den var lite seg i början men överlag så får den '++++ plus av mig, verkligen värd att se! Nej nu ska jag fixa i ordning mig för snart kommer mammsen på besök! Älsklingen var så duktig och gick upp tidigt för han skulle döma kl 07.00. Tycker synd om han eftersom vi kom hem efter 12.00 igår och var vakna ett bra tag till!

Igår kväll blev jag ca 8000kr rikare bara sådär, bra va! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0