Nu börjar det likna något!

Vi har fått det så fint här hemma är supernöjd. Daniel är så duktig på att fixa grejer :D Helt otrolig, jag blir så chockad över att ingenting har pajat för han är ganska så klumpig. Vet inte hur många glas, lampor, tavlor han har tagit sönder sedan jag träffade honom. Men nu har han slutat upp med klumpigheterna tydligen :D Haha! Daniel du vet att du är bäst ändå =) På lördag har vi inflyttningsfest så om jag glömt fråga någon så är ni bjudna iaf =) Just det nästa helg ska jag spela lussebandy så då måste ni komma och kolla. Laget heter Prior och Co som består av Therese, Sandra, Daniel, NickeP, Pettan och Martin. (kyllinglaget och co) Lätt att vi ska vinna. jaja nog om det igår och idag har jag känt mig lite dålig. Super förskyld men nu börjar jag bli bättre! I morgon ska jag och Nicole till Karlstad föra att köpa de sista julklapparna. =) Det är så mysigt känner verkligen att det närmar sig JUL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0