söndag!

Ååh redan söndag och det innebär att jag ska jobba i morgon. Fast jag har tur jag är ju ledig dagen innan Julafton så det blir bara 1 dag denna vecka, yeah. =) Har precis varit och solat och det är så underbart! Måste ju bli lite brun nu innan julafton, jag är/var riktigt blek nu kan jag lova! haha. I morgon kommer min älskade syster hem ifrån Göteborg och det var super längesen jag såg henne så det ska bli underbart tyvärr får jag fira jul utan min bror som kommer befinna sig i Thailand ett bra tag till. Han jobbar ju där och nu är det högsäsong så det dröjer innan jag får träffa honom men resten av familjen får jag ju träffa! I år ska jag och Daniel ha julen hemma hos oss så alla är hitbjudna, bästa sättet för att få fira tillsammans + att vi får träffa våra familjer! Nej nu ska jag göra mig i ordning för kvällen sen blir det tvn och sova :D
Hoppas du har haft en underbar helg här bjuder jag på en bild!


 Min otroligt goa bror som jag inte får träffa i jul! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0