Jag vill inte bo i Sverige!

Hm nej det vill jag inte. Jag vill resa runt och se nya ställen! Just nu jobbar jag på Anovo, känns inte så kul men det är ju ett jobb. Snart ska jag förmodligen börja i Norge, skit jobb men jag tänker på pengarna. Ska spara lite pengar (som jag är urdålig på,haha) och resa bort över jul och nyår, Thailand eller Maldiverna lutar det åt i minst 2 veckor. Vem vet kanske flyttar jag utomlands så småningom, men jag är så mamma kär så vi får se, Daniel är också sugen på att bo i ett annat land. :D Vi ska iaf resa en hel del till att börja med iaf.
 
Igår/Idag
Igår jobbade vi ganska sent men senare kom Sandra över och hon och jag åt lite skräpmat ifrån Johanssons, Mm gott med en kebab alexander! Till den såg vi Sex and the City filmen som jag längtat så efter att se, den är superbra missa inte att kolla på den. I bakgrunden till filmen stod Daniel och Nicke P och spelade Wii, såg lite kul ut. Men de störde oss inte iaf :D Idag är Daniel i Norge och hämtar ut sin lön och när han kommer hem kommer hans pappa på besök till oss, Kanske blir båt/fiske ikväll, Får se vad vi blir sugna på.


Saknar Mallorca, sol, bad, goda drinkar och mysiga resturanger. Nu ska jag lägga upp ett par bilder iaf. Mer kommer lite då och då.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0