Long time ago!

Jaop det var ett tag sen jag bloggade men jag har haft så mkt annat för mig.
Jag ska börja med att tala om att Mallis resan var underbar. Det bästa jag gjort! Nästan iaf :D
Hur mysigt som helst, jätte fin strand, underbar stad och underbara Daniel, allt var perfekt.
Lovar att det kommer komma en del bilder därifrån snart. I veckan har Daniel och jag grejat med våran lägenhet.
Köpt en ny soffa en brun tylösand ifrån Ikea den är snygg den, sen ny tvbänk och lite sånt, satt i spotlights i hyllan, riktigt snyggt! Allt har blivit så fint där hemma!

Började jobba i måndags fy vill ha mer semester men det går inte. Har så mycket planer som jag vill göra nu!

Nu måste jag jobba vidare skriver mer en annan gång, Tjao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0