Where is the power?

Jag är helt slut, det händer alldeles för mkt runt omkring mig nu. Jag vill bara vila och idag har jag äntligen kunnat sova. har max sovit 4 tim på 3 nätter och det funkar inte om man ska till jobbet varje dag så hemma och vila försöka sova för min del har det varit. Nu känner jag att jag mår bättre så i morgon blir det jobbet för min del ska jobba lördag också. Har inte varit så duktig på att uppdatera min vecka men vi har varit och flängt överallt. I tisdags åkte min älskling cross för första gången. Jag och Nicole åkte ut och tittade på när Emil och Daniel skulle åka. :D Snällt av Emil att låna ut sin cross sådär :P Daniel körde på Knatte banan :D haha medans Emil körde på den stora. Han är riktigt dutkig. Idag ska jag och Daniel hem till min farmor på middag. det ska bli trevligt. Nu ska jag fortsätta spela lite Wii, Tjaoo.


Just det, nu har vi skaffat resedagbok. Länkar till den när vi fått lite mer ordning på den. Kommer bilder ifrån Mallorca!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0