No time to cry!

Ja nu känns det mycket bättre, allt har orndat sig eller ja, tror jag, och jag hoppas det hjälper den här gången!


Idag är det måndag, det innebär att jag egentligen ska sitta på jobbet och dega men jag har semester!! Yeah! Hoppas på lite bra väder denna vecka så jag kan sola upp mig för på lördag drar jag och Daniel till Mallorca, härligt! Något mindre bra med måndagar är att Daniel åker till Norge men han kommer ju på torsdag och det är sista veckan i Norge ever utan mig iaf :D Nu har vi flyttat hit lite saker och det känns riktigt bra, är sambos nu ju :D. Hoppas bara på att någon vill ha hans lägenhet snart så han blir av med den snabbt, är du sugen? :P Den är riktigt nice i ett rött hus vid Jacobsbergskolan.

Jaja i helgen var det studenternas helg. Under Fredagen var vi nere och såg studentera springa ut, passa på att grattulera min arbetskamrat Mikaela som gick ur.:P Senare på kvällen försökte vi ta oss in på Statt men det var alldeles för mkt folk så nej det strunta vi i och tog en tur till Statoil istället. Lördagen spenderade vi i Örebro med lite shopping och på kvällen tog vi och åt god mat på mastis, självklart tittade vi på fotboll och lite bal hann vi med också.

Söndagen var ganska soft, städade hela lägenheten för vi skulle bjuda Daniels mamma och lillebror på middag och det var riktigt trevligt och maten blev super god!! Vi lagade potatisgratäng och Fläskfilé och till det hade vi massor med grönsaker, dipsåser, vitlöksbröd och jordgubbar. Självklart gjorde vi en efterrätt också, rabarberpaj men vaniljsås, mmm det var så gott =). Senare åkte vi till Skärgårn för att ta lite bilder med Daniels nya kamera, hyrde film och käkade godis :P
Det var min helg det, hoppas du hade en lika underbar helg som jag hade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0