Time for some update!

Igår blev det fotbollskväll hemma hos Nicole men det var ingen vidare match, de spelade superbad! Idag har jag tvättat och haft mig måste ha allt klart innan vi åker och det är ju inte kul att stå med tvätten och sånt på midsommarafton. Sen har jag hjälpt Mickan koreograferat dans till WMCA. :D haha de ska ha den ute på Kfum som sommaraktivitet till barnen. Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma, sen blir det sova har en del saker för oss i morgon. Ska på middag till min mamma först vid 14, sen blir det middag hos Daniels farmor/farfar vid 18, sen försöka hinna med Sandra en sväng + en massa packning och annat så det blir en midsommarafton utan alkohol och en tidigt kväll :D. Blir nog inget mer bloggade på någon vecka. Hoppas det blir en toppen semester och att vi får fint väder varje dag på Mallis nu! hej så länge!

Kommentarer
Postat av: syster, broder, mamma

Hmm konstigt att tvätten då står här hemma hos mamma? Förstår att det måste vart kämpigt för dig att bära hit den;)



Pusspuss

2008-06-19 @ 22:04:42
Postat av: Therese

Jovisst och den blir hämtad sen också,:D det var faktiskt jag som slängde i den och det går ju inte få tid här hos mig så det är tur att man kan tvätta hos mamma ibland ;D vad skulle man göra utan mamma!? :P

2008-06-19 @ 23:10:23
URL: http://theresestridsberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Ny bloggadress... så du vet!!! Puss gumman

2008-06-22 @ 23:19:23
URL: http://elinfossmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0