Why?

Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden bara någon dag. Och ibland önskar man att man kunde spola fram den. Just nu vet jag inte vilket jag hade önskat. Jag vill bara att allting ska vara bra och att du ska förstå att vi älskar dig hela familjen, att vi vill HJÄLPA dig! Blev hemma ifrån jobbet idag hade lite problem och sova i natt och det känns också jobbigt har varit borta en del och vill inte missa mer men jag var så himla trött i morse efter allt som har hänt så jag hade inte presterat/lagat/byggt något bra idag i alla fall. Jag vet att det är så mycket att göra också. Usch! Just nu vill jag bara ha Fredag då man jobbar sin sista dag innan semestern behöver verkligen ha det nu känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0