You and Me

Då var helgen över, och den har gått så snabbt, för snabbt. I fredags var det dansuppvisning som tog upp nästan hela dagen sen kom Daniel också. :D
Lördagen hade vi fullt upp stressade som tusan började med att vi åkte till Karlstad för att reseshoppa lite inför Mallis. Jag köpte ett linne ifrån Gina och Daniel en skjorta och ett par shorts, det var gör snygg! Sen när vi kom hem fick vi brådis igen för jag skulle möta danseleverna vid 15 och gå till widow street festivalen för sista dansuppvisningen. Den gick också superbra, vad duktiga ni var hela helgen stod de där på stan och dansade i den heta värmen och det är inte skönt! Efter uppvisningen fick vi rusa vidare mötte pappa och lillasyster på fastingen där jag fick åka lite barnkaruseller, haha pinsamt var det men vad gör man inte för sin goa lillasyster på 3 år när hon verkligen vill åka med mig. Daniel bara skrattade åt mig ock tog kort, Lägger upp det i morgon tänkte jag :D Efter det fick vi springa hem och fixa oss i ordning för middagen som vi spenderade på mastis tillsammans med Sandra, Mikael, Camilla, och Nickep. Det blev grillbuffé, efter middagen gick vi hem till mig och drack lite och hade det mysigt innan vi gick till fastingen och sedan statt. Jätte trevligt, lördagen var super bra!
Söndagen var vi lite småbakis eller ja Daniel iallafall men efter en stund vi åkte bortanför väse med lite picnic och solade på den fina stranden. Jag tog mitt första dopp!!!=) Sen blev den hälsa på hos Daniels farmor/farfar för att få lite info och kataloger om Mallis. Minde än tre veckor kvar nu... :P Sen tog vi en båt tur och köpte lite kina mat, mums. Den här helgen har varit underbar, men det är all tid man får spendera med dig Daniel =)

Det kändes bra att vara på jobbet idag, jobbade tills halv tre. Ska göra det hela veckan tänkte jag. Har lite kort ifrån helgen men det kommer i ett annat inlägg orkar inte nu :P Puss o Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0