Ajajaj säger jag!

Jag har superduper ont i munnen efter smällen känns som om någon har sparkat mig i käften ;P men det är det ingen som har det är bara att jag är så klumpig. Det syns inte alls men det känns som världens sår inuti. Det blir så svårt att äta också och jag som älskar mat!! Nee sen har man dragit på sig världens förskylning på köpet så idag blir det sängen hela dagen och kvällen med för den delen. Tur att Daniel kommer hem ikväll och tar hand om mig, det lär behövas.. I morgon ska vi ut och äta hade vi tänkt oss så vi får se hur jag mår, sen ska vi ordna morsdag tårtor som vi ska baka, det ska bli kul att se älsklingen göra en tårta :P Sen blir de melodifestivalen. Yeah, nu ska jag skriva en handelslista så mamma får handla åt lilla mig, stackars krake :D

Kommentarer
Postat av: sabrina

varför är du sjuk för? fjantigt, sluta nörda dig! vafan :@ :$

2008-05-25 @ 13:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0