Ballader, Hur bra är inte det?

Ja idag har jag lyssnat på musik hela dagen det går så mycket fortare på jobbet då, vips så var dagen slut!
Älskar verkligen att sjunga med i alla låtar bäst är det när det kommer fina ballader tänker så mycket på Daniel då=)

Jaop då var man hemma igen idag blev det ingen träning för min del hämtade min lillasyster på dagis och när hon såg mig blev hon överlycklig, som en sol skrek hon THEEEERESEEEE! Och då kände jag verkligen hur mycket jag saknar att träffa henne. Nu har jag varit hemma ett tag och sovit är hur trött som helst. Men idag är det Torsdag det innebär att i morgon är det Fredag och då är det sista dagen på jobbveckan och älsklingen kommer och det är det bästa som finns. Vi ska nog göra en repris ifrån förra helgen eftersom den var så perfekt!

Yeah nu ska jag städa i ordning lite! Måste vara fint i helgen=)
Bye bye babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0