Crazy World

Nu har jag fått nog av att ha ont och vara förskyld fick vara hemma idag med!! ååå det är tråkigt jag kan ju inte ens vara i solen och sola för då blir jag sjukare. usch. Fast det känns bättre i munnen idag iaf, så i morgon SKA jag till jobbet.
Annars idag kunde jag pallra mig ner med mamma på stan och köpa mat, de fick bli en kebab alexander, åh gissa vilket berglass med mat man får skulle kunna räcka till 10 Therese typ =) Nee, nu är jag mätt och belåten ska iväg på dansmöte om sommardans och höstdans vid 5, får se hur lång tid det tar men om jag har rätt så tar det en låååång stund för det brukar det göra! Jag vill ha Fredag och det NUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0