Det är Lördag =)

Jepp då är det helg igen, så skönt att få sova ut på morgonen tycker jag speciellt eftersom jag är så morgontrött, haha! Sen är ju älsklingen hemma på helgerna. =) Igår hyrde vi film och åt Kina mat, jätte gott!! Men vi blev så trötta så vi orkade inte se klart på filmen som vi hyrt "The Heartbreak Kid" så vi gjorde det i morse när vi vaknade och den var ganska bra, väldigt rolig! Idag blir det också lugnt tänkte ha en myshelg och bara vila, har varit så trött i veckan.

Har börjat träna på Galaxen varje vardag nu så idag kände jag att jag hade lite träningsverk, men det går över snart hoppas jag, Idag blir det nog lite grillning om vädret inte blir sämre. Det ska bli så mysigt och gott!

Vill att sommaren och värmen ska komma nu..längtar efter semestern och resan =)
Nu ska jag göra mig i ordning och kila ut, take care..


The heartbreak kid och svenska Malin gör den rollen jätte bra =)
image3

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du skaffat blogg din röv!
:P

2008-05-03 @ 18:51:41
URL: http://pumanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0