Everything I do I do it for you

Daniel Johansson

Just nu är han och jobbar i Norge och jag saknar honom jätte mycket, usch det är så jobbigt vill ha dig här älskling! Hoppas du vet att jag är så glad över att jag har dig du är det bästa som finns, När jag vaknar på morgonen så är du det första som jag tänker på, när jag ska sova på kvällen så är du det sista jag tänker på. Allt vi gjort tillsammans är helt underbart och alla saker vi ska göra i framtiden kommer vara minst lika underbart, snart reser vi älskling! Jaja jag kan skriva hur mycket som helst men det jag egentligen ville säga är att jag har världens bästa pojkvän och ingenting kunde vara bättre än att få ha dig, du betyder hur mycket som helst!!

image34

Här har ni honom jag har allra kärast!!

image35

De enda korten jag har där han inte poserar och ser sur ut =)

image36

Är han inte det finaste som finns i hela världen?

Tack för att du är den du är Daniel, jag älskar dig! Det här halvåret med dig har varit den bästa någonsin!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis mannen du fick henne!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-22 @ 18:31:20
Postat av: Linus

Vilken fin kille du har är ni förlovade? jag tycker ni passar ihop lycka till i framtiden!

2008-05-28 @ 01:01:04
Postat av: Therese

Linus: Javisst är han, han är den finaste ängeln som finns och jag är så stolt över honom! Nej vi är inte förlovade, men någongång i framtiden kanske vi är det!
Lycka till i framtiden du med! /Therese

2008-05-28 @ 16:07:48
URL: http://theresestridsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0