Fredag!!!

Jaop idag har det varit fullt upp, dagen på jobbet gick superfort eftersom vi åkte ut och åt på stan på lunchen, för min del blev det att sitta på uteserveringen men en a la fläskfilé och klyftpotatis med sås, supermumsigt! Sen hade vi möte idag på jobbet om mobbning och information om olika kulturer. Det var väldigt intressant att lyssna på och hon som pratade var gör rolig!

Nu hatar jag verjligen min mobil!!! Den pajade förra helgen så jag fick en ny för den gick inte att laga nu är den nya lika paj den med! Faaan, Nu kan det inte fixas förrens på måndag ju!


Idag har det varit toppenväder så Sandra och jag åkte en ride ut till Skärgårn förut där vi promenarade och åt mjukglassss gott=) Vi satt även och sjöng som vanligt och spelade gammal musik jätte högt. Sen bar det av hemmåt, handla, träffa mamma och slappa, Sov inget natten innan för det var måsjävlar som skrek mitt i natten (lite konstigt att höra dem så mycket, och sen bor man ju mitt i stan, you dont belong here!!) Sen började de bygga med vägen halv 5 i morse precis utanför mig...usch..bye bye sleeeep var det! Så nu är jag gör trött men jag ska vänta lite till för älsklingen är påväg hem och han vill man träffa =) Nu drar jag/ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0