Friends forever? =)

I think so..

Sabrina!
Ja min kära vän Sabrina och jag har alltid varit vänner ända sen vi var små, kommer ihåg när hon var en trottsig liten snorunge som bara busade omkring =) Vi har gjort så mycket tillsammans. Stått på scen om mimat till Spice girls, TLC och andra coola band som man tyckte då (du sprejade hela mitt öra svart ditt bustroll). När hon var liten var hon verkligen liten inte alls lika stor som oss andra vi såg Sabrina som den minsta och poff så växte hon upp och nu är hon större än mig ju! ;) (eller ja inte större på bredden men längre än mig iaf) Vi kan prata om precis allt och alla saker vi gjort tillsammans betyder jätte mycket! Tack gumman



Kommentarer
Postat av: Sabrina

ÄLSKAR DIG GUMMAN! du är den bästa :) hahah så jävla bra när jag fixa ditt öra svart, jag är förjävla säker ändå baby ;);) hhaha du var så sjuukt arg på mig! haha

du är bäst gumman! alltid du & jag! hur många år är det nu? typ 15 eller någt va? var så liten så jag kommer inte ens ihåg när vi träffades :)

PUSS

2008-05-14 @ 21:27:08
URL: http://sabrinatkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0