Helgen är över!

Neeej!

Men det är den, har inte hunnit blogga något men i fredags varjag och Daniel på dansföreställning. Träffade hela bunten med tjejerna där så det var skit kul, jaa sen vill jag inte säga så mycket mer om den showen haha. Efter det blev det hem göra varma mackor och se på hockey.. (jag råkade somna :P) I lördags vaknade vi jätte sent men sen blev det att fara iväg till örebro för lite shopping/bio. Vi såg på What happens in Vegas och den var bra tycker jag! Sen försökte vi hitta ett ställe på vägen hem men det gick mindre bra, hehe. Söndag slapp/mysdag med china mat, såg även filmen Ps I love you och den var  helt ok den med :P

Jaja och idag är det ännu bättre för Min älskling följde med upp till jobbet för att hälsa på och se om det fanns jobb här i sommar så han slipper åka på turne hela Juli och gissa vad, klart att det fanns jobb så då blir han kvar här hemma =) Gud vad skönt!!

Ikväll blir det promenix med Nicolen :P hej så länge! 

Kommentarer
Postat av: sabrina

jag älskar dig gumman!

2008-05-20 @ 10:47:56
Postat av: Daniel

Jag älskar dig också gumman :)

2008-05-20 @ 11:53:04
Postat av: sabrina

Daniel: inte mer än jag älskar henne ;) totalt omöjligt!

2008-05-20 @ 12:39:45
Postat av: Daniel

jag älskar henne 10x mer än vad du än säger :)

2008-05-20 @ 13:35:42
Postat av: sabrina

Daniel: det funkar inte så!!! du har faktiskt typ 15 år av kärlek att ta igen ;) så de är bara att sätta igång, hahah

2008-05-21 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0