Ibland så känns det bara så tugnt!

Ja och just nu gör det så. Mötet igår höll på ett tag men vi kom fram till att jag ska ha moderndans för vuxna tillsammans med Nicole istället för Mikael, han har nämligen flyttat. Men det känns kanon bra, tror vi kommer funka jätte bra som ledare tillsammans.. Sen får jag ha sommardans ute på Kfum ifrån den 16e juni och det passar ju bra eftersom min semester börjar då men jag har inte bestämt mig än ifall jag ska ta det eftersom jag reser veckan efter så kan det vara skönt att vara ledig veckan innan.
Idag är jag fortfarande lika förskyld, känner mig hängig, tråkig, trött och sleten. Jag vill ut ha roligt känna mig på topp. Men istället ser jag ut som ett lik som behöver solas upp. Usch det har varit toppen väder varje dag men jag orkar inte vistas i solen istället får jag spendera dagarna åt film i min ensamma lägenhet. Jag kan ju inte ens gå ner och sola solarium för att känna mig lite brunare och fräschare! Dagarna går så segt när man bara ligger hemma och alla andra jobbar.
Just nu vill jag bara ha fredag, kommer hända så mycket skoj då och i helgen med men fredag känns väldigt väldigt långt bort för tillfället! Klockan är snart 16 väntar på att mamma ska komma med lite saker sen ska jag möta Mikaela vi ska ha träff med våra dansbarn eftersom de ska uppträda på fredag och lördag så måste de få repa ett antal gånger innan. Jag är så stolt över dem glöm inte komma och kolla!

Uppvisningstider!
Fredag klockan 17.00 stora scenen på norra torget
Lördag klockan 16.00 Widow Street Festival
Missa inte mina stjärnor! :P

Dance, dance, dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0