Jaa nu är det Fredag!

Såklart och hur bra är inte det?

Det är hur bra som helst, älsklingen kommer hem =)
Idag ska vi gå på Brogårns dansuppvisning det ska bli kul att se danserna, saknar att dansa själv så (är så nyfiken på att se ettorna dansa, har ju knappt sen dom sen är ju min jobbarpartner Mikaela med och dansar och självklart så får man se treorna dansa för sista gången)! Sen får man ju träffa lärarna som jag har saknat jätte mycket. Sen får det bli myskväll hemma framför tvn (kanske hockeyn, haha) med varma mackor och gott. Måste ha godis också har varit duktig den här veckan och ätit lite godis.

Det har ju varit trist väder denna veckan och jag har inte gjort alls mycket men nu känns det bra och nu vill jag göra massor så i morgon ska jag och Daniel iväg på något äventyr, haha meeeen tjaråååå nu ska jag greja med annat sen jobba och sen sluta!!!! 


Kommentarer
Postat av: Em-pem

hej hej! Allt bra ? :)

2008-05-16 @ 12:15:32
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Em-pem

Tävling! Vill du vinna ett nagellack från Nivea värde c.a 100kr? Superenkelt. Det ända du behöver göra är att lämna en kommentar i mitt inlägg som heter "tävling" LYCKA TILL

2008-05-16 @ 12:30:33
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0