Jobbet!

ja nu sitter man här igen, blä! Vill hem och göra annat, =)
Mötet igår gick super bra fick lite mera dansjobb så till hösten blir det 6 kurser för mig
Det blir kul men jobbigt! Ska ha vuxendans med Mikael nu så det blir kul att testa något nytt!
Våran chef Maria är underbar hon bjöd oss på fika och sen ska vi få åka till Sthlm och se någon musikal.
Jag är så nöjd också såg mina dansbarn på Kltv i veckan de var jätte duktiga 5 stars till dem!
Känner verkligen att jag älskar att hålla på men dansen och att få jobba med det är toppen.
Ett tips mina dansbarn kommer uppträda fredagen på fastingen kl 17 vad det ser ut som, sen lördagen blir det på skateboardfestivalen förmodligen sen den 7 juni vid badhuset när ölme diversehandel har sin kulturdag så missa inte det, jag är så stolt över dom..

Miss you, miss you, miss you och det gör jag verkligen.
allt som du är, har, gör är perfekt, tack Daniel  =)

Nu måste jag jobba vidare men idag går det bra!
Tjaooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0