Love is all around!

Ja känner ni inte det? Jag blir iallafall hur kärleksfull som helst av kärleksfilmer och det har jag kollat på en del här i kväll, älskar lyckliga slut! =) Jag sitter och funderar på vilken som är min favorit kärleksfilm men jag kan inte bestämma mig! Sen måste man ju kolla på So you think you can dance, och Mona är nog min favorit, vi får se vem som vinner senare. I morgon är det fredag och då ska mina dancingqueens uppträda det ska bli hur kul som helst att se, innan det ska jag tvätta och äta lunch med mamma på stan. Hoppas min förskyldning är bättre då! Efter hängandet på stan ska jag träffa Nicole, får se vad vi hittar på men det är ju fastingen så det finns ju en del saker att göra då. Men det bästa med fredagen är att Daniel kommer hem. =) Jag är lite hungrig så nu ska jag göra paj tror jag sen blir det mer LoveMovies.. :P

love love love..

Kommentarer
Postat av: cassandra

trevligt :)

2008-05-29 @ 21:23:47
URL: http://cassandraholm.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: återstår och se ;)

2008-05-29 @ 21:27:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0