Måndag igen..

Ja fy, hatar måndagar och tisdagar de värsta som finns!

I helgen har jag inte hunnit blogga så mycket men jag har tagit det mest lugnt, har ju varit förskyld och sen haft ont i munnen. Jag låter som Bonnie Tyler nu och jag skojar inte, ni vet ju som har hört mig. haha! I fredags myste vi framför tvn och kollade på Signs bla. I lördags var vi på Mastis med Nicole och Emil, det var mysigt alla fyra beställde Mastisburgaren som är super go efter det åkte jag och Daniel hem till hans "nya lägenhet" och bakade klart morsdag tårtorna och såg på melodifestivalen.. Gissa om tårtorna vart goda, självklart =) Söndagen slappade vi också, hyrde "tjejfilm" och tog en tur till Skärgårn. Sen firade jag morsdag med mamma så klart =)
Ne usch de är så tråkigt att vara hemma själv och dålig önskar att Daniel kunde komma tillbaks men nu får jag vänta tills på Fredag, blääää! Aja ska mysa ner mig och kolla klart på  disneyfilmerna jag har på datorn. I morgon blir det jobbet i alla fall.

Kraaaaam på er!

image38
Daniel kör sin vanliga tuffa stil på mastis, SMILE =)

image39
Nicole och Emil väntar hunrigt på maten, så gulliga så =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0