Massor av känslor

Jag sitter och kollar på lite kort ifrån gymnasiet och tänker tillbaks på allt roligt vi har gjort tillsammans genom åren, saknar allting jätte mycket. Alla partyminnen, dansuppvisningar, revyn, och tjejmiddagarna. Fy fan vad kul vi har haft och jag hoppas verkligen att vi kommer fortsätta göra sånna saker även om vi har varit lite dåliga på det. Alla har ju pojkvänner också och det tar ju upp en del tid, andra har flyttat och det blir så att man glider isär tyvärr men jag kommer altid tycka om er även om jag också är dålig på att höra av mig =) Men snart ska jag ornda något mysparty hemma hos mig!

image50
Alla fick inte plats och många saknas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0