My day is your day!

Ja dagen började seg och tråkig som jag skrev om förut men sen blev den bättre!

Alltså jag måste bara få säga att det är så dålig stil när man har bokat och hyrt lokal så ska man väl ändå komma in? Det börjar med att Mikaela, Jag och våra dansbarn stod utanför lokalen och vi skulle komma in med våra kort men nej inte det! Så vad ska vi göra när alla barn är där och vi har ingen lokal, Jo vi går till teatern, tur att vi har kontakter så vi kan vara där. Så vi repade på teatern istället, sen gick vi ut och dansade så de fick testa att vara på asfallt eftersom de ska dansa ute på Widow street festival. Det blev lite svårare men jag tror dansen kommer bli skit snygg!!

Efter dansen så gick jag och Nicole och köpte pizza på Pizza House, det behövdes verkligen hade inte orkat laga mat idag kände jag så jag tar med en paj till jobbet i morgon för dit ska jag nu när jag känner mig friskare och bättre i halsen. Sen blev det att titta på PCD, det som har ersatt top model och det är skit kul =) jaja nu ska jag vänta på att älsklingen ringer! Pusssssss o hej!

image58
Det här var min dans-style today :P

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 23:30:37
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Mattias

Hej Therese! vilket solsken du har blivit måste jag säga ser dig på stan då och då och jag undrar om du skulle vilja äta middag med mig någon dag? Du väljer tid och ställe hör av dig på min mailadress [email protected] Hälsningar Mattias

2008-05-29 @ 00:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0