Neej!

Mm idag så skulle jag upp till jobbet men jag försov mig så jag vaknade nyss. Usch, det känns inge kul!
Men men det finns inget jag kan göra åt det nu ändå, Så nu ska jag göra mig i ordning, laga lite mat och iväg på möte med dansjobbet vid halv 5 sen blir det träning på galaxen och sen ska Sabrina och jag göra något

Kan inte sluta tänka på vilken underbar helg det varit, det är det alltid när man får vara med dig!
Så nu har du åkt tillbaks till jobbet men på fredag kommer du igen och jag längtar såå =)

Jaja nu ska jag gå upp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet inte när vi ska hinna ses, jag jobbar ju kvällar och du jobbar dag och sen när de är helg så är ju du toffel.. :P

Fy dig att försova dig Therese.. :P

2008-05-05 @ 15:09:43
URL: http://pumanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0