Nothing else matters..

Ja den sången satt Sandra och jag och sjöng på i bussen så Chaffisen kallade oss sångfåglar när vi klev ur. haha

Spännande dag, börjar med att jag slutar jobbet kommer hem och ringer Sandra, vi hade tänkt att träna först med sen sa jag bara sådär, kan vi inte dra till Kd? och Sandra bara öööh aaah ok då. Så vi hade en kvart på oss att ta oss till stationen och det fixa vi galant! Vi hade skit kul vi satt och tog lite kort som jag ska lägga upp nu också så får ni se vad roligt vi hade! Shoppa, äta och hoppa studsmatta som vi gjorde sen var precis vad jag behövde idag. Nu får jag inte missa någon mer träning iaf.. Måste ju träna så mycket godis och annan skitmat som jag äter. Idag blev det a la taco med pitabröd.

image5 Sandra är stencool på studsmattan!
image6 Jag vill flyga lika bra :P
image7image8
Vilka coolingar vi är ;)


image10
image11image12
Yeaaah, skönt att komma till Kd ett tag. =)



Nu blir det äta daim och dricka sockerdricka, mums


Kommentarer
Postat av: sandra

vart e flinten då? :P

2008-05-07 @ 12:57:57
URL: http://sandrajohansson88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0