Nu har jag skaffat en blogg!

Ja precis, tänkte inte göra det först men ändrade mig så här är den! Idag har jag haft såå ont i huvudet så det har blivit att ta det lugnt och laddat ner massor med filmer som jag kollat på! Jag bara älskar tonårskomedier och dansfilmer så idag blev det att kolla på den nya Step Up filmen "The Streets" ååå den var super bra, handlar om dansare som brinner för sin stil (Streetdance) och de var så duktiga, blev sugen på att börja dansa ännu mer. Det blir ju inte så mycket dans för min del nu när man slutat danslinjen och bara har danskurser för barn men det är roligt det med. Jag får nog ta och hoppa på en danskurs på dansstudion i Karlstad snart, Jag är ganska så Jazzig så jag tänkte prova på lite Hiphop/Street för att lära mig något nytt! Nu börjar klockan bli mycket och ska upp och jobba tidigt i morgon också, laga mobiltelefoner på Anovo, jippie! Så nu måste jag sova tyvärr men det är bara en arbetsdag kvar sen är det helg och det ska bli skönt!
Its time to sleeeeep, God natt!!


Step up 2 "The Streets"
Måste ses!!
image1

Kommentarer
Postat av: Blondinklara

Kul att du skaffat blogg, även om jag inte känner dig.
Simma lugnt pysen, kram!

Besök gärna min blogg också =)

2008-05-02 @ 01:04:32
URL: http://blondinklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0