Snickers, twix, chilinötter och pizza!

Mmmm vad gott jag är så sugen på sötsaker och onyttig mat! och bara för att jag var så klumpig imorse blir det inget ätande före klockan fyra så här ligger alla godigheter och väntar och jag är hungrig!

Hm vad ska jag hitta på, finns inte så mycket att göra såg nyss på Våra bästa år, en klassiker. Det gör jag alltid när jag är sjuk eller som nu när jag skadat mig, kvittar om man har missat typ 100 avsnitt så kommer man in i serien direkt. Jag ska nog se en film snart tänkte jag vet inte vad jag ska se bara. Har du något tips på en bra film? Sugen på en typiskt tjejfilm. Sen blir det promenad med Nicole!
Tjenahejsan!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad vacker du är Therese din kille ska skatta sig lycklig som har dig Varenda kille jag känner skulle göra allt för en tjej som dig jag med

2008-05-22 @ 18:05:03
Postat av: Anonym

I miss you..

2008-05-23 @ 12:01:42
Postat av: sabrina

Andreas: håll käften, bäst så ....

2008-05-25 @ 13:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0