Thaaaanks mamma !

Du är underbar som hjälper mig få ordning här hemma, bara du inte flyttar på saker eller städar bort dem =)
Och jag måste säga att min balkong är riktigt nice nu alltså!

Nu har jag tränat och solat är helt slut, har krypit ner i sängen och kollar på tv. Köpt en tidining som jag ska läsa snart också så allt är hur bra som helst. Kommer somna tidigt idag och det behöver jag, Har svårt att somna när min älskling är borta är så van att ha dig här men då har man något att längta efter och det gör jag verkligen vill ha fredag nu!! Men det är bara Torsdag kvar sen kommer du=) <3

Jag är så lycklig!

Yeah yeah nu blir det mysa ner med kvällsmat! Pussss o hej

Kommentarer
Postat av: sandra

tja bruden vad duktig du är som tränar :P ja följer med imårn :D ring mig när du slutar kraam

2008-05-07 @ 23:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0