Tonight is here

Finns inte mycket att se på tv, Speed är väl det enda som går att se just nu men den har man ju sett så det är ingen höjdare, får se någon mer film på datorn istället!

åååh vad jag längtar efter sommaren, lyssnar på en Gyllene tider låt nu och då känner man att sommaren är på G! Sommar tider...känner det är någonting på gång.. :P På lördag blir det lite sommarshopping inför resan som är om 3 veckor.

Just det Mona som jag hoppades på skulle vinna, VANN! Så grattis Mona det var du värd, scandinaviens bästa dansare.. Min favorit förut var Mario men han åkte ju ut ganska tidigt :P Har ju sett Mario dansa på Street Star i Sthlm och då var han hur bra som helst! Har lite bilder från Street Star 08 som jag lägger upp nu.

image59image60image61














image62
Jag får lära mig stegen och de är as coola, men svåra! :P




Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

kul att du gillade bloggen :)

2008-05-30 @ 13:02:56
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0