Vad håller vi på med?

Jo just det!

När jessica släppte av mig efter jobbet skynda jag mig in och slängde mig på sängen tänkte sova och då vips så hörde Özlem av sig, kom på att jag skulle träffa henne så vi tog en fika på stan sen pratade vi gamla saker vi gjort så då tänkte vi yeah vi går till metro och provar lite kläder för skoj skull och det är alltid lika kul kommer lite bilder här nedan!

image25

Mmm, Özlem, min muffins och fanta :P

image26image27 På cafeet...
image28 Özlem hugger i sig muffinsen? säger man så? ;P

image29

Jag somnar snart är så trött! :P


Bilder ifrån metro, kände mig lite färglös idag ser jag. haha poooose.
image30image31image32image33












Kommentarer
Postat av: Marcus

Blondinen är hot!!!

2008-05-22 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0