Vilken skön helg!

Ja den har varit toppen, har bara tagit det lugnt sovit ut och varit med älsklingen=) Kan inte bli bättre!
Igår var det grillning bortanför jutviken, måste säga att maten blev supegod!! Sen åkte vi hem och hade  filmkväll med chips, ost o kex, gott det med=) Idag blev det en tur till skärgårn där vi solade på bryggan en sväng, åt en massa godis med jag som ska bli nyttig, fy! Ne den här helgen har varit hur bra som helst så det finns inget negativt att säga om den som jag kan komma på förutom att jag måste göra matlåda tills jobbet i morgon och att jag måste komma i säng i tid, är lite dålig på det, haha! Nu ska jag ut en sväng, Heeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0