Vilken tråkig morgon!

Mmm, i morse när jag stod och gjorde mig i ordning såg jag att klockan var ganska så mycket så jag skulle skynda mig lite så jag inte missade skjutsen till jobbet, plötsligt så snubblar jag på tv sladden och vips så låg jag där på golvet och en liten bit av tanden gick av samt att jag bet mig jätte hårt så jag blödde jätte mycket och hade skit ont så jobbet fick det inte bli utan tandläkaren.. tur att de hade tid för en klumpeduns som mig, nu ser de snyggt och bra ut igen med de gör såååååå ont bara. Jaja får inte äta mat på ett tag heller och jag är så hungrig och sugen på de där hemmagjorda pizzabitarna. Men men sånt är livet. :P Sängen here I come!

Kommentarer
Postat av: Dahlander

Klumpeduns.:P

2008-05-22 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0