War! Joakim Vs Therese

Ja då har man hamnat i krig!

Idag har jag och storm bestämt oss för att starta krig. Och jag måste berätta att jag leder stort. Kriget går ut på att träffa gummisnoddar på varandra och jag har träffat mest hittills.. gummisnoddsproffset! Det är jag det. =)
Idag får vi besök av samsung på jobbet och då är det handskar och armband på som gäller, usch gillar inte handskarna de är bara ivägen sen så är det jobbigt med armbandet som man måste ha på sig för då sitter man fast i bänken och måste knäppa loss varje gång man ska gå och för min del blir det nästan hela tiden eftersom jag ska ha nya delar till telefonerna.

time to work, bye

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart vi ska prata nån dag! :) Kan slå dig en pling imorn eftermiddag! är ledig då.. Puss

2008-05-14 @ 15:02:14
URL: http://pumanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0