Yeaah vilken dag!

Kom nyss tillbaks ifrån lunchen som varade utanför jobbet på en bänk, så soligt och härligt.
Just nu sitter jag och lyssnar på radion som spelar Uno Svenningssons låt Under ytan, jag vet inte om den heter så men jag chansar på det =)


Slutar nog vid 4 idag och då blir det träning och sen umgås me vännerna. :P Jag måste städa också, usch och fy det vill jag inte men nu ska det göras har ju fått så fint på min balkong så då fick jag lust att fixa i ordning allt där hemma!

Måste bara säga att jag har världens bästa mamma, I love you!

Har lovat att träffa min lillasyster på 3 år i helgen blir så sällan att jag är där och hälsar på så det ska jag göra. Kanske gå till en park ock käka lite glass det skulle hon gilla..
SAKNAR mina syskon i Göteborg också, Linda och Daniel kom hem!!
Jag kommer och hälsar på i sommar och då blir det Liseberg.
Nu ska jag jobba vidare, Tjaoooooooooooo

(Tack Elin:P)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, Therese! Under ytan är INTE Patrik Isaksson som sjunger..!! De är ju Uno Svenningson!!

2008-05-08 @ 12:48:40
URL: http://pumanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0