Inflyttningsfest!

Ja då har man varit på inflyttningrsfest hos Sandra och Pettan. Det var kul men jag var helt slut har ju grejat och packat inför flytten hela långa dagen så det blev ingen utgång för min del idag. Det är riktigt jobbigt att flytta faktiskt men vi kommer få det så fint! Förresten så vann jag 60kr på poker

Jag vill verkligen hitta ett par fina röda lackskor som passar till en klänning som jag köpt på stylebystars älskar verkligen klänningarna därifrån. Det är skit svårt att hitta några riktigt snygga. Har du något tips? Det är snart nyår också och då väntar något spännande något riktigt stort kan ni gissa vad som händer då?. En HEMLIS!! =)

Jaja här kommer lite bilder ifrån Inflyttningsfesten.

   
   
        Kvällens festhållare! :D                       Snygg min eller hur :P  

              
 


    Massor med folk :)

Sandra visar hur man gör kycklingdansen. Haha nejdå vet inte vad de pratar om faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0