Min förlorade Fredag!

Ja precis jag sitter och jobbar på en fredags kväll. Lagade precis min sista mobil och vill verkligen hem men jag slutar alldeles strax. Fredagar är så seeeega när man jobbar kväll men det känns skönt sen när pengarna kommer, lite extra cash är aldrig fel eller hur =) Vi är endast 7pers som jobbar kvällskiftet denna vecka det är så tyst och skönt förutom alla mobiler som ringer hela tiden och jag längtar så tills de tar bort skiftet så jag bara behöver jobba dag igen så man får ett liv efter jobbet!!

I morgon ska jag klippa mig, handla lite nya kläder och sen hem till Sandra och Pettan på inflyttingsfest :P
Det kommer bli skit kul. Måste packa en massa i helgen också för jag och älsklingen ska flytta! Vi flyttar på måndag om allt går som det ska.

Hoppas alla andra har mysiga sköna fredagskvällar framför tvn ;) Det ska jag ha NU!
Tjao sålänge!

Kommentarer
Postat av: sabrina

Hallå! klart vi kan :D MEN har du sålt din lägenhet?!!! hur mycket fick du för den? och vart ska ni flytta? PUSS

2008-11-14 @ 23:59:03
URL: http://plastkotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0