Min helg!

Redaaaan söndag! Helgen går så fort när man jobbar tills 23.00 på fredagen!
I fredags tog vi det bara lugnt efter jobbet sen på lördagen åkte jag och min älskling till Karlstad för att hämta ut en hemlis :D självklart så shoppade vi lite kläder också jag som hade tänkt att handla julklappar men men det hann vi inte med eftersom vi skulle på julbord klockan 16.00. Efter julbordet kom Nicole, Emil, Sandra och Pettan hit och kollade på vår nya lägenhet. Vi har fått det så fint och mysigt nu när julsakerna är framme. :D Det får ni inte missa när ni åker genom stan (kika upp över låsmästarn, mitt emot pizza house eller exakt på andra sidan av kingsroad tattoo. Där ser ni våra stora fönster med en rosa/lila Stjärna i sovrummet och sen en jätte stor vit stjärna i vardagsrummet. Gööör fint!
På lördagkvällen blev det lite bowling med en massa roligt folk. Hjelgen har varit skoj helt enkelt vill inte att den ska ta slut. Nu ska jag mysa ner framför tvn jag är helt slut har grejat exakt hela tiden tvättat och haft mig. Hade bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: sabrina

hej baby! ja jag ringde!! fick en preliminär tid på onsdag!! men de var ett par som skulle kolla på den idag :/ och tar dom den så skiter det sig..jag hoppas dom inte gör det, för då tar nog jag den :D hihi får veta på onsdag morgon, men antagligen så tar dom den väl :/ tack för att du hjälper mig leta! PUSS

2008-12-01 @ 17:49:05
URL: http://plastkotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0