Vilken dag!

Idag sov jag till halv 2. har vänt helt på dygnet när man jobbar kväll. Började halv 3 så vi hann inte laga mat utan det fick bli donkan som var så sega att vi fick kasta maten eftersom vi skulle jobba. På lunchen var jag vrålhungrig så då skulle vi köpa Kinamat men det hände en sak så det gick inte utan fick bli statoilmat. :D haha Nu sitter jag och jobbar. Har fått en sån där snygg "Nokiarock" idag som jag ska ha på mig. vi är få som har det för alla stl fanns inte men såklart fanns min. Ericsson måste också ha det nu. Ser as rolig ut. Påminner lite om kycklingfabriksrocken som man hade där. Sån där lång vit rock. Fan vad störd jag blir de håller på att städa här och har på esdmedel på golvet som luktar som slingmedel till håret ungefär fast 1000 gånger värre så jag står knappt ut och ändå är man förskyld. Finns massor att klaga på idag men det orkar jag inte nu. JAG VILL SLUTA!! Men det gör jag inte förrens klockan 23.00 tyvärr.


Nu måste jag jobba vidare. =(

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa men hör av dig så tar vi en fika någon dag :) Vore mysigt! Var har ni flyttat?? Puss

2008-11-26 @ 22:54:53
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: sabrina

nej ångrade den beställningen igår! kan inte beställa ett skit med den personen jag lever med nu..kan berätta allt när vi ses! jag vill jättegärna börja träna med dig :) jag flyttar dock inte förrens 1 februari om jag får lägenheten! Men du tränar väl även då hoppas jag? :) PUSS

2008-11-26 @ 23:00:08
URL: http://plastkotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0