Påskmat och blommor!

Hejhopp och glad påsk! I morse ringde det på mobilen. Det var ifrån Jennys blommor och tydligen hade jag fått en bukett som skulle levereras till mig idag. Jag tänkte bara what, ska jag få blommor varför då, ifrån VEM DÅ?? Men jag hade gjort en god gärning för en person (hemligt vad) så dom ville skicka blommor till mig. Tack tack nu står de på mitt bord!

Sen blev det att fixa i ordning påskägg till lillasyster + Daniels lillebror och sedan ut till min farmor där vi fick jätte god mat. Jag har suttit ute i solen hela dagen kändes nästan som sommar ju. Sen har jag varit ute på en kvällstur till Skärgården, det var supermysigt där ute.
 

Nu måste jag kila men det blir mer update! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0