Nu är jag hemma igen!

Göteborg var underbart, tänkte ta min story om vad vi gjorde där nu eftersom jag inte hade någon blogglust under veckan.

Tisdagen började stressigt slutade jobbet vid halv 5 sen skulle det packas, fixas och dolas innan vi hämtade Jessica som skulle med till sin pojkvän som bor i Göteborg! Vi var framme där typ 23.00. Självklart tog vi med våra missar ville inte lämna dem hemma så länge!
Onsdagen Jag och älsklingen vaknade sent men sen var det dags att göra sig i ordning för vi skulle se GP fyrverkeri och det var hur bra som helst riktigt maffigt sen var det bara att slänga sig på spårvagnen och in till stan där vi åt en supergod nyårssupé på ett mysigt ställe. På kvällen skålade vi och såg på fyrverkerier och en hemlis dök upp! Men nu är det ingen hemlighet längre. Jag och Daniel har förlovat oss! =)
Torsdagen Blev Pizza till frukost haha men sen skulle vi på bio med Petra och Mange men de var så bakfulla så de kom inte upp tyvärr istället åkte jag och älsklingen till Bergakungen och såg på Twilight som var hur bra som helst jag längtar verkligen tills nr 2 kommer ut New Moon. Vill ha nu =) Filmen var perfekt på alla sätt och vis.
Fredagen blev en shoppingdag på stan men shit vad folk det var gick knappt att hitta något så det blev bara en tunika ifrån Monkii. Sen på kvällen gick vi ut och åt tillsammans med min syster, jag och Daniel testade flamberad kyckling och det var lite roligt för de stod och gjorde maten vid bordet.
Lördagen Vi åkte till Ullared köpte en massa saker och det var hur billigt som helst. :D Sen blev det hemfärd var hemma ca 21.00 och då blev det film och Kinamat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0