Då säger vi så!

Hej! Det var ett tag sen jag skrev här. Har inte haft någon blogglust, vet inte om jag ska ha kvar den eller om jag ska ta bort den! Men så ser jag tillbaks på alla bilder/minnen och tycker det vore synd att göra sig av med den.

Lite som har hänt på sista tiden.

* Mina två små missar har blivit stora! (
Lägger in en bild senare kanske)
* Jag och Daniel är fortfarande ett par! <3
* Har uppehåll ifrån danskurserna, börjar i feb igen, så alla som vill dansa ring Studiefrämjandet!
* Var i Sälen i helgen med Sandra, Pettan och Daniel var super mysigt! (
bilder kommer förmodligen)
* Jobbar fortfarande kvar på Anovo, känns helt ok just nu iaf!
* Har flyttat till en större tvåa mitt i stan med balkong den är superfin!
* Rest till Grekland-Zakynthos och Egypten. (
Planerar en resa i början på feb)


Det var lite saker som hänt iaf, finns mkt, mkt mer men ska försöka skriva här lite då och då iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0