HeeyYO!

Hallå =) Tänkte berätta lite vad jag har gjort under dagarna förutom att ha jobbat!

I söndags åkte jag lite pulka med min lillasyster sen träffade jag Elin! Det var kul att få prata med henne, vi ses ju så sällan nu tyvärr men det får vi ändra på tycker jag!

I måndags efter jobbet åkte jag och Nicole på Bio i Karlstad vi såg
Har du hört ryktet om Morgans? Filmen var helt okej och det var kul att få träffa Nicole lite. Sen är det ju supergott med Biochips (måste vara sourcream) ;)


Igår blev det ett sväng till Karlstad igen med Daniel han skulle köpa en ny domartröja till hockeyn. Så nu är han glad =) Sen fick jag träffa mina älskade syskon som var hemma och hälsade på ifrån Gbg, lovely!

Har haft ganska mycket att göra så det är därför jag inte kunnat blogga något. Långa dagar och sena nätter har det blivit tyvärr men idag har jag en slappardag efter jobbet kände att jag behövde det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0